tisdag 28 september 2010

tisdag-ingen bra dag

HEJSAN
gick upp vid halv 7.. konstigt nog var jag inte trött. jag kunde verkligen inte somna igår, låg vaken jätte länge.. tänkt o tänkte. Men jag åkte till skolan bra skoldag, men inte bra charlotta-dag. Jag har ont i magen, o på gråt humör.. allt blir bara fel, orkar inte med allt bara. Redovisningen gick bra.. teatern var spidad. kom hem kvart över 18. skulle behöva göra någonting att äta men jag orkar verkligen inte.. o nu snart måste jag plugga. jippi
å har kommit på en grej som gör mig lite mer deppig.. jag saknar hem. min familj, just denna stund vill jag bara vara hemma o va.
men längtar till helgen då får jag komma hem!
Men idag så är det en speciell dag de är Ulrikas födelsedag! :D
Grattis till dig jag hoppas du har haft en underbar dag.
vill bara att du ska veta att du verkligen betyder så mycket för mig, du finns alltid så jag kan prata med dig, du har varit som en ''extra syster,mamma'' för mig. jag älskar dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!