onsdag 29 september 2010

onsdag-mitten på skolveckan

Goddagens!
härlig ny dag, nya möjligheter.
vaknade o gick upp vid 6:10 och duschade, sen fixa mig åt frukost o sen bar de av till skolan, dagen började kanske inte så bra. Fick ett sms som ja misstolkades lite fel o fick mig på depp humör. Men jaja, när dagen nästan var slut fick jag en förklaring av Jouline.. att hon inte menade så. Jag ska inte säga vad de stod hehe..
 Hade både redovisning o prov idag.. avvklarat. Sen hade jag engelska glosor.. hehe de var en kul stund jag o Jouline hade när vi övade på våra glosor.. vi fick oss ett gått skratt.. som höll i sig ända till engelska lektionens slut, ända tills vi skiljdes åt..
 Träffade Rebecka på stan hon följde med mig hem.. först åt vi mackor o sen bakade vi kladdkaka. Vi lyssnade på Melissa Horn o låg på golvet och åt kladdkaka med glass.. massa mysigt! sen var vi jätte duktiga o pluggade massa :D
 Sen fick jag ett ryck och dammsugade över allt, en extra stjärna till mig :D och så har jag diskat allt! och torkat av bänken! heehe
 nu ska jag lägga mig i min säng läsa igenom provet en gång till sen ska jag sova!
 pussar & kramar!

en gammal bild, pga. för jag min kamera är trasig o mobilen med. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!