onsdag 17 februari 2016

Onsdag och mitt huvud har fått så mycket information de senaste dagarna. Har haft en väldigt insentiv tid ett tag nu. Jag måste ställa om hela mitt liv min vardag. Jag har ju alltid bara gått upp och gått till jobbet. Men nu är jag på en helt annan plats, måste lära mig att hitta till salar. Jag måste försöka lära mig att vara student. Men jag tycker det är kul samtidig som jag blir så frustrerad. Jag vill kunna allt nu. Men det kommer med tiden. 

Just nu är jag irriterad på mig själv. Att jag inte kan skriva klart min text. Menjag  hittar inte mer fakta. Jag måste införskaffa mig lite böcker. 

Nu Ska sova är så trött. Men tänkte ställa klockan relativt tidigt så jag kan packa lite och fixa det sista skolarbetet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!