måndag 26 augusti 2013

Annorlunda söndag

Började denna söndag med "sovmorgon" men jag vaknade ändå vid 7... 
Sen så var vi på högmässa i Uppsalas domkyrka. 

Sen har vi haft "mitt vittnesbörd" eftermiddag/kväll här på ng. 
Så sjukt bra, och skönt. Man har fått öppnat sig och även fått lyssna på alla. 

Det är så häftigt att alla människor har en egen livshistoria, vi alla har varit med om saker som har format oss, som har gjort att vi dom vi är idag. 

Jag är glad över att jag tog valet i våras att söka till att teama på Ny Generation. Att jag är här idag, just denna tid i mitt liv, tror jag har en anledning. Jag vet att jag behöver detta, för annars så skulle jag gå helt åt fel håll, göra saker som jag inte borde. 
Jag känner att jag verkligen behöver något som kan hjälpa mig på traven att följa Gud helhjärtat.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!