torsdag 30 september 2010

torsdag- humöret på topp

Hej hallå!
Jag har kommit på en grej, att ha morgonsamlingar innan man börjar ha lektioner i skolan, är så grymt bra. de är en skön stund, o en bra start på dagen.. man får en bra grund med. Jag kan säga dej att denna morogn var toppen.
därefter hade vi prov, som gick hyfsat bra tycker jag. hehe
sen har dagen varit chill o skön. efter skolan träffa jag Jouline, Hanna och Frida på stan.. men vi skiljdes åt jag o Jouline med Frida på ett hörn ;) vi gick och letade Present till Aron, jag hittade lite fina saker hoppa han gillar det.
 Däreftre åkte Jouline och jag hem till mig. vi åt varma mackor óch snackade hur länge som helst om allt möjligt mys hehe, sem hamnade vi i mitt rum med tända ljus och te o bulle. Massa prat så trevligt!
 nu sitter jag vid datorn ska alldeles strax börja packa i hop alla mina kläder och grejor jag ska ha med mig i morgon. För efter skolan i morgon blir det ÖDESHÖG! gilla gilla gilla. hehe
 men de ska bli kul. men ha det super bäst. så hörs vi! :D
             puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!