onsdag 10 februari 2016

Vändning i livet

Livet är ändå rätt coolt. Man har massa planer, man tänker ut hur man vill att ens vardag ska se ut. Men det blir inte alltid som man tänkt. 
Igår fick jag ett samtal ifrån Norrköpings universitet. De sa att jag har blivit antagen till sjuksköterskautbildning. Och detta är verkligen något som jag velat göra så länge. Så jag tackade JA. Helt sjukt. Så på fredag är det upprop. 
Allt händer väldigt fort, jag flyttar redan ner imorgon. Helg sjukt. Och jag har redan hittat en lägenhet för 3 månader framåt. Så jag har tid att hitta något eget sen. 
Jag har väldigt blandade känslor. Jag har typ gråtit i 2 dagar i rad. Jag är super glad men samtidigt kluven. Eftersom jag ska flytta. flytta ifrån människor som finns i mitt liv, människor jag tycker om att träffa så ofta jag kan. Så det känns jobbigt. 
Men jag tror verkligen att detta är en bra nystart för mig. Att det är något bra att göra. Så jag ser fram emot dessa 3 år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!