torsdag 18 februari 2016

TORSDAG

Ställde klockan på 8 imorse vaknar vid 7 och känner att jag har sovit färdigt. Att man aldrig kan sova ut när man väl får. Men jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen.
När jag väl gick upp satte jag igång kaffet och började plugga lite. Tycker det är väldigt kul med denna kurd trots att den gör mig väldigt fursterad. Men snart blir jag nog lite mer insatt.

Det gick bra i skolan idag, jag var väldigt nervös idag. För jag hade inte läst på så mycket som jag egentligen borde ha gjort.. men min grupp är väldigt bra så de har väldigt mycket överseende. Men nu måste jag lägga i ett kål så jag kommer ifatt.

Nu sitter jag på bussen till Uppsala. Så skönt att komma "hem" några dagar. Få träffa mina vänner få tanka på med lite kärlek. Ser väldigt mycket emot dessa dagar. Sen ska jag även försöka få in lite plugg emellan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!