onsdag 31 december 2014

2014 går mot sitt slut

Det är galet vad tiden går fort. Man hinner inte alltid med. Men något som jag ska försöka göra det kommande året är att försöka ta vara på tiden och leva i nuet. Det är så lätt att man set tillbaka och tänker hur bra allt var eller man ser framåt och önskar att man var någon annan stans.

Men idag ser jag tillbaka på det år som varit. Jag är tacksam och jag har varit så välsignad detta år. 
Först och främst för alla människor som jag har träffat och lärt känna. Allt genom NG jag växte verkligen som människa. Och jag fick vara med och ge i något så stort. 
Sen har jag verkligen blivit välsignad med jobb, boende och allt. Det känns så tryggt att veta att jag aldrig behöver vara ensam. 

Sen finns det saker som Jah kanske borde gjort annorlunda. Men det finns inte så mycket att göra åt nu. Man får bara se framåt och inte göra samma "misstag" igen. Allt man gör i livet bygger upp en som människa. De jobbiga och de mindre bra sakerna gör nog att man blir till en starkare människa. Man vet vad man ska göra annorlunda.

Jag ska under dagen klura ut några mål, eller saker som jag vill göra/uppnå detta år. 

Vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!