tisdag 4 november 2014

Äntligen får jag sova

Nu är klockan lite efter 22. Jag har velat gått och lagt mig sen 18 kanske. Har varit så trött i flera dagar. Förra veckan somnade jag flera gånger mitt på dagen. Så idag har jag försökt sysselsätta mig så jag inte somnar. Men den roligaste sysselsättningen jag har här hemma är typ mat, älskar att äta. Kanske inte så bra. 
Jag har tänkt att träna i en vecka nu men vågar inte. För jag är sjuk. För varje gång jag anstränger mig med något så blir Jag värre. Och jag vill inte veta hur jag mår efter ett träningspass... Så de får vänta några dagar.

Aja, nu får jag i alla fall lägga mig och sova. Det bästa med det är att jag inte behöver gå upp halv 7 imorgon. Jag kan sova till nästan 9. Så skönt! 

Hoppas ni haft en fin dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!