måndag 6 oktober 2014

Måndag-nystart

Hej, jag skrev ett inlägg här om dagen men det försvann. Så jag har inte orkat att skriva ett till. 
Men nu tar jag mig tid och ork till att skriva några ord. 
Denna helg har jag spenderat mycket tid med Vicky. Sen så har jag varit i Arvika och firat mormor som fyllde 90år. Har även hunnit gå på bio. 

Idag började jag dagen med en mysig frukost tillsammans med Lydia. Sen blev jag inkallad till jobb. 
Där efter... Baam. Trumvirvel. Jag åkte till gymmet och tränade! Ja, jag var där. Idag har jag börjat mitt "nya""hälsosamma" liv. Jag ska ta tag i träningen, och jag har börjat äta bättre. Jag har dragit ner på vissa saker, ska undvika att äta sött. 
Ska verkligen klara att få den kropp jag vill ha, och mycket är också att jag vill äta bättre också. Jag stoppar i mig alldeles för många gosaker på en vecka. 

Nu ska jag sova, är så trött. Börjar jobba 8 imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!