tisdag 16 september 2014

Trött tisdag

Jag sov super dåligt inatt... Låg och vred på mig. Kunde verkligen inte sova, sov väl Max 3 timmar och gick upp innan 7. 
Jag sover väldigt dåligt när jag vet att jag ska upp tidigt. Väldigt drygt. 
Men jag har klarat mig igenom dagen. Har jobbat mitt andra pass på Almas café, det gick väldigt bra. Jag stod i kassan en hel del. För att jag skulle lära mig den. Rätt så kul men lite stressigt. 
Efter jobbet blev jag hembjuden till familjen Berlin. Syrran och hennes man. Kul att se deras lägenhet, och sen så har jag inte träffat dom sen bröllopet. Så de var mys. 
Och nu har jag hamnat i min sköna säng och tittar på pintrest i min mobil. 
Hoppas ni har haft en fin dag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!