tisdag 30 september 2014

Hej världen, hejdå september

Allt rullar på som det ska. Känner mig så välsignad. Är så tacksam över där jag är, tacksam över de vänner jag har, tacksam över min familj. 
Jag känner mig också hemma i min nya lägenhet, tillsammans med mina 2 roomie. 
Hela månaden har gått bra med jobb. Har numera 3-4 olika jobb jag kan jobba mellan. Så förhoppningsvis får jag mer tid på ett av jobben. Men de är ändå rätt så kul att jobba på flera ställen, för man hinner inte tröttna på jobben hehe. Jag jobbar i en klädbutik, på ett café och idag jobbade jag mitt första pass på en förskola. Sen har jag också så att äldreboendet hör av sig ibland. 

Kände för lite uppdatering såhär en tisdag. 
Det jag försöker ta tag i just nu utöver alla jobb är mitt tränande och att börja äta mer "bra" men de är så tråkigt. För älskar allt som är sött haha. 

Jag mår bra i alla fall! Hoppas allt är bra med er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!