fredag 12 september 2014

20 fakta om mig

Bara för att.. Jag har blivit utmanad på instagram 2 gånger, men kör på bloggen istället. 

1. Jag älskar att äta mat 
2. Älskar att bara få ligga i sängen lyssna till musik och bara va 
3. När jag hittar en bra låt, går den på repet hur många gånger som helst 
4. Äter havregrynsgröt med lingsonsylt typ varje morgon, tycker det är super gott 
5. Tycker om att ha tid på mig på morgonen, så man kan dricka kaffe i lugn och ro 
6. Startar helst dagen med att lyssna på lovsång och läsa lite ur Bibeln 
7. Tycker inte om att vara ensam 
8. Tänker för mycket 
9. Gråter ofta till filmer eller tv 
10. Vill ha 4 barn 
11. Svag för killar med längre hår 
12. Bär helst svarta/grå kläder 
13. Älskar rumpor 
14. Sover med minst 3 kuddar 
15. Vill bygga mig ett eget hus en dag 
16. Jag är inte allergiskt mot något 
17. Tycker om att träffa nya människor 
18. är oftast glad och positiv 
19. flygande jacob och pannkakor ar typ mina favorit rätter 
20. Kan vara väldigt spridad och sprallig 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!