torsdag 29 maj 2014

Så TACKSAM

Nu har sista dagen passerat. Sista dagen på Ny Generation. Det är sjukt. Förstår inte att det redan kan ha gått 10 månader. 

Men det har varit så bra månader. Vissa dagar har varit jobbiga, men allt det bra har verkligen övervägt. 
Jag har verkligen välsignats med underbara människor runt mig. Så bra människor. Jag har fått så många nya fina vänner. 
Sitter och gråter när jag skriver detta. Har precis läst vår årsbok, och alla hälsningar. Kära nån vad jag saknar alla. Att jag inte längre kommer att bo med alla, inte få vara i Huskvarna med mitt fina sydteam. Kommer sakna de så sjukt mycket! 

Men detta år, kan inte riktigt förklara hur bra det har varit. Jag har fått så mycket. Utvecklats, gjort saker jag inte gjort förut, pedrikat, hållt seminarium, träffat sjukt bra ungdomar som inspirerar mig till 100. Fått inse hur god och underbar Jesus är, insett att jag verkligen behöver honom i mitt liv. 

Jag är så tacksam och glad över detta år. Att jag valde att teama. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!