söndag 16 mars 2014

I Uppsala igen

Hemma igen efter en VÄLDIGT bra helg. Om ni undrar lite om vad jag/vi har gjort. Så har vi på Ny Generation haft vår första helg med " det ultimata upproret" det är ett event/turné som vi kommer ha 5. Kvällar. Så nu har vi haft ett i Kalmar och ett i Malmö. 
Och det har varit så grymt kul, man har träffat så många ungdomar. Det har startas massor av nya grupper och jag ser så fram emot nästa helg då vi kommer vara i Jönköping och i Örebro! 

Dock har vi inte fått så mycket sömn, men vi har något gått på överenergi. Och idag Har jag spenderat precis hela dagen i en bil. ✌️ Men lite mysigt ändå. 
Men det ska bli skönt att sova nu. Sova ut i morgon o bara va. 

Tråkigt nog har jag inte tagit ett enda foto denna helg. Väldigt ovanligt för att vara jag. Men jag har inte haft mobilen på mig. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!