torsdag 27 februari 2014

Tillbaka igen

har spenderat 3 dagar i tystnad. Undantag ifrån mässor och bön. Och de gånger jag pratat med mig själv haha. Det har varit en prövning, jag har kommit på att jag tycker om att prata. Men jag tror också att de har varit bra. Jag har haft mycket tid att tänka, läsa lite och skriva. Men jag skulle inte klara av att göra det flera dagar. Det är rätt så skönt nu att komma ut ifrån tystnaden. 
Men jag tycker det är häftigt de människor som har valt att leva ett liv i tystnad och bön. 
men det är inte riktigt något jag skulle kunna Göra, jag är lite mer utåtriktad. 
Jag har läst två böcker under dessa dagar, tänkte berätta lite om en av dom i ett inlägg tänkte jag :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!