onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år

Tiden bara springer på, det är redan 2014. Det är så läskigt att tiden går så fort. 
Jag vill bara säga Gott Nytt år till er alla, och jag hoppas ni hade en grym gårdag. 

Jag ser så fram emot detta år. Det känns som ett år man kan lägga saker bakom sig, se framåt. Jag ser fram emot vad detta år har att ge.

Har såklart några nyårslöften, dock håller jag de flesta för mig själv. Eftersom de är jag som ska försöka nå dom, och då är det lättast när man vet att man inte har någon bredvid sig som kanske inte tror att man kan lyckas. 

Jag är tacksam för där jag är idag. För de människor jag har runt omkring mig. Tacksam och väldigt glad för att jag har kommit min familj mycket närmare på sista tiden. Man inser mer och mer hur mycket man ska ta vara på de man tycker om.

Sen är jag tacksam för alla nya vänner som jag har fått, och som gör mitt liv mycket ljusare, roligare och bättre varje dag. 

Och jag är tacksam över att veta att jag aldrig är ensam. Att jag har den tron jag har. Veta att Jesus alltid är med mig, trots alla mina brister. 

Det sista jag vill att ni ska ta med ifrån detta inlägg är att ta vara på varje dag, umgås med de människor ni gillar att vara med. För tiden går alldeles för fort. 
Och bry er om andra, gör något för din medmänniska. Lev inte bara för dig själv, utan gör saker för andra. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!