lördag 18 januari 2014

Godmorgon lördag

Kall natt. Jag förstår inte hur kall en lägenhet kan vara. Burr. Har vaknat flera gånger i natt av att jag har frustigt. Och det jobbigaste med allt är att jag vaknade i morse av att ha huvudvärk. Jobbig huvudvärk också. Känner att jag får ligga i sängen ett tag till, och hoppas på att de går över. 

Mina planer för dagen är att packa ihop de sista i lägenheten som är mitt. Och flytta det till jacob (min systers kille). Så de blir en rolig dag. Yaay. Haha 

Jag blir bara sugen på att skaffa eget. Speciellt när man packat ner saker i kartonger. En egen lägenhet. Tänk er att få inreda det precis som man själv vill ha det. Och bara njuta av att man har ett hem som man får  göra vad man vill med. Typ. 
Men den tiden kommer. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!