torsdag 30 januari 2014

erkänner jag gillar Skåne starkt.

jag gillar Skåne. Jag vet att höstas såg jag inte fram emot att åka till Skåne. Men nu har jag varit och rest min tredje vecka i Skåne. Och jag gillar det. 

Denna vecka har jag träffat så underbara och härliga människor. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Det är så kul att se vilka beslut de ungdomar man träffar har tagit. Och vad de lever för. åh blir alldeles lycklig. 

är tacksam över att jag är där jag är just nu, inne på vårterminen på NG. Det är verkligen här jag ska vara. Ser fram emot denna vår, ser fram emot att se allt som kommer att hända. Så kul! 

Nu sitter jag och lyddan i bilen mor Ängelholm. Där vi ska sova och i morgon ska vi hålla i ungdomsmötet. Spännande. 

Hoppas ni har haft en bra vecka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!