lördag 25 januari 2014

20 år, så bra gårdag

Kan knappt fatta det själv. Att jag har fyllt 20 år. När blev jag så gamal? 

Hade en så bra dag igår! En perfekt födelsedag. Jag hade planerat att ha en liten mysig kväll med jag o 4 pers till. Men de hade inte min syster tänkt. Så hon fixade en överrasknings fest. Där hon hade bjudit in mina närmsta vänner. 
Plus att Natalie och Simon hade åkt enda ifrån ödeshög för att fira mig. Ni skulle se min reaktion. Jag skrek till av glädje, sen så sprutade tårarna. 
Jag var så lycklig hela dagen och kvällen. Måste säga att jag älskar mina vänner. Ni betyder så otroligt mycket för mig. Och ni gjorde min födelsedag till den bästa! 
Tack! 

1 kommentar:

  1. wow charlotta! du förtjänar verkligen en sån dag. önskar dig ditt bästa år någonsin som 20åring!! puss <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!