söndag 8 december 2013

Söndag den 8 december

Nu är det dagas för mig att sova min skönhetssömn. Ville gå lägga mig redan vid klockan 18. Och då sa jag till mig själv att jag skulle lägga mig i tid. Men jag förstår inte att man varje kväll lägger sig senare än vad man tänker.. 

Har i alla fall haft en väldigt trevlig dag. Vi har umgåtts hela teamet tillsammans. Så det har varit mys. 

Dock har jag haft så ont i munnen, förlåt om jag tjatar om det. Men det är så jobbigt, och man vill bara gråta så ont gör det. Men nu har jag tagit tabletter och de börjar släppa lite, så jag hoppas jag kan sova en hel natt utan att vakna med smärta. 

Jag hoppas ni har haft en mysig dag! Jag är väldigt glad över att det har kommit snö. Jag hoppas att den ligger kvar nu, ett tag. Orkar inte med massa slask. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!