söndag 10 november 2013

Mellanlandar

Har kommit hem till Huskvarna igen, så skönt att vara hemma. Dock blir det en kort visit, för i morgon bitti vid 10 så kommer vi att åka iväg igen. Och denna gång åker vi till Uppsala. Ser fram emot de kommande dagarna. 

Kvällen slutade väldigt bra, jag var inte alls pepp innan. Men väl när jag kommer dit möts jag av häliga människor, en bra predikan och en grupp startas. Yaay. 

Predikan handlade om #YOLO. 
Vi lever bara en gång. Så vi borde ta vara på den tiden vi har. 
 Så istället för YOLO så kan man tänka YOLOALI
You Only Live Once Act Like It

Det är verkligen något jag tycker man borde tänka på. Jag lever bara en gång, jag borde göra saker som har någon betydelse. 

Med dessa ord säger jag godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!