söndag 24 november 2013

Hon som bloggar allt för sällan

Det är jag. Och helt ärligt vet jag inte varför jag inte bloggar. För det är inte så svårt att skriva ett blogginlägg. 
Eller jo.. Det är nog svårt att veta vad man ska skriva om. 

Dagarna flyter på som de ska, och jag mår bra. Inte lika förkyld längre. Så det är skönt. 

Jag längtar massor till jul och snö. Men jag tänkte att om några dagar så får jag börja julpynta här hemma! Det är ju trots allt snart första advent. 

Jag är tillbaka i Huskvarna igen efter en vecka på Gotland o lite i Norrköping och Linköping också. Det är skönt att vara hemma några dagar. Har varit ute och rest rätt mycket den senaste tiden. Men jag kommer antagligen vilja åka ut snart igen. 

Nu känner jag att jag borde sova. Men det är så jobbigt, för den senaste tiden har jag fått så svårt att somna. 
Jag brukar ofta ha det knepet att jag kan tänka och fantisera om olika saker och händelser och sen till slut så kan jag somna. Men det är som om det är helt tomt i lite huvud, det finns inget att tänka på... Så drygt! För det är så jobbigt att inte kunna somna på kvällen. 
Men nu ska jag i alla fall försöka sova! 
Så god natt allesammans! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!