tisdag 22 oktober 2013

Ett litet inlägg

Ligger i min säng och lyssnar till gemenskapskivan hjärtas lovsång. 
Jag känner inte riktigt för att blogga. Men tyckte jag borde slänga in ett inlägg, har ju inte gjort det på några dagar. 
Det är konstigt hur musik kan få upp känslor, tankar få upp att man känner saker. Fast man kan inte greppa vad man känner. 
Skivan jag lyssnar på får mig att känna något, och den får mig att sakna. Men den ger mig även frid. Så bra skiva att lyssna på när det är kväll. 

Jag mår bra för er som undrar, lite halv början till förkylning men hoppas så att den inte blir mer än vad jag har nu. 

SEN så kommer jag vara i U p p s a l a  nu på fredag till måndag. För er som känner att de vill träffa mig är det bara att höra av er :) 

Nu ska jag försöka sova! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!