tisdag 29 oktober 2013

De senaste dagarna

Dagarna har bara flugit iväg. Jag har hunnit med många saker dessa dagar. 

I torsdags/fredags så fixade jag till håret, det blev klippt och färgat. Dock blev det för mörkt och för kort. Men det växer ut 
Sen så fick jag även träffa 4 av mina syskonbarn i fredags, vad jag har saknar dom. Fick lite ont i hjärtat när jag inte kunde vara kvar där längre. Älskar dom så mycket! 
Kvällen spenderade jag på livets ord, och i stan. Det var super kul att träffa folk på lo, det var länge sen. Men det blev en väldigt lyckad kväll. 

Lördagen bestod av packning, och ta det lugnt. Och älska livet fyllde 5 år så jag var på fest där. En väldigt lyckad och roligt eftermiddag/kväll! 


Sen söndagen blev en slapp dag. På kvällen hade vi syskonmys hemma hos Alexandra. 
Och på kvällen fick jag äntligen träffa H a n n a. Ni förstår inte hur mycket jag har saknat den tjejen. Så sjukt mycket. Så det var väldigt kul att träffa henne. På söndagskvällen köpte jag även en ny mobil, en rosa iPhone 5c.. 


I måndags träffade jag på fina Jouline på stan, vi åt på jalla! Så gott, vad jag har saknat att äta där. Så jag njöt av varje bit. Sen var det väldigt kul att träffa Jouline. 


Här fick ni ett inlägg om mina senaste dagar, sorry för att jag inte har bloggar under de senaste dagarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!