lördag 12 oktober 2013

10 S a k e r O m M i g



Jag är en känslomänniska, jag sätter mig in i situationer. Så jag kan ofta vara väldigt glad, sen så kan jag också känna stort medlidande. 

Jag älskar att äta. Det spelar ingen roll om det är mat, bakelser, tårtor, kakor, godis. Jag tycker det är jätte mysigt att äta. 

Jag älskar barn, ofta när jag ser småbarn, så önskar jag att jag hade ett eget. Ett eget barn att uppfostra och ta hand om. 

När jag inte kan sova på kvällarna brukar jag ligga och tänka på saker som jag vill drömma om, tänka på hur mitt liv skulle kunna se ut. Mina tankar brukar gå långt, fast jag vet inte hur långt för jag hinner alltid somna innan jag nått målet. 

Jag älskar att sitta på stan och titta på folk. Fantisera om vad de tänker på. Sen är det kul att tjuvlyssna när folk går förbi. 

Jag älskar hösten, det är så fint. Fina färger, och man kan få sitta inne och bara mysa. Med en kopp te, eller att man har bakat något. Åh jag bara älskar det! 

Jag älskar att dansa. Jag är inte bra på det någonstans. Men jag tycker det är så kul att bara hoppa runt och dansa fult. Man blir så glad av det. 

Jag är tredje minst av 9 syskon. 

Jag vaknar oftast tidigt, och jag har bra morgonhumör. Så jag brukar ofta väcka mina kompisar med en bamsekram. Om jag nu har Sovkompis, eller sover hos någon. 

Jag bara längtar så tills jag blir äldre och ska flytta till hus. Jag bara längtar tills att få inreda ett helt hus.









1 kommentar:

  1. åh småfnittra på varje sak om dig. saknar dig syster <3
    och jag önskar att du kunde ge mig en bamsekram när du vakna bredvid mig.. hahah

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!