onsdag 18 september 2013

Utsikten Huskvarna

Dagarna går,och jag börjar bli för bekväm. Eller det kanske är bra. Det är så skönt att inte behöva sminka eller fixa sig varje dag. 
Det åker på ett par bekväma kläder och håret upp o en tofs. Och sen tillbringa dagarna på kontoret. Eller så har mina dagar varit nu i två veckor snart. Men det är kul, jag håller på att planera min reseperiod till Skåne. Det går framåt men jag är nervös över hur veckan kommer gå.. Haha 

Man blir så seg att sitta framför datorn hela dagarna att man inte orkar göra något annat än att sitta inne på den långa lunchrasten. 
Men idag tog jag och Emil en promenad upp till utsikten. Vi kände att vi behövde lite frisk luft,och det var skönt men jag skäms lite över mig själv att jag har så dålig kondition. Det är uppförsbacke hela vägen upp till utsikten, så jag blev rättandfådd ska jag erkänna haha. Måste ändra på detta, måste börja röra på mig lite så att jag inte blir en rullande köttbulle efter detta år. Men jag har i alla fall börjat idag så det lär kännas i mina ben i morgon.. Men det är nog värt det! 

1 kommentar:

  1. Ååh vad fint det var! Förstår känslan. Vi sitter typ still hela tiden här också känns det som och man blir så trött med alla nya intryck haha!

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!