fredag 20 september 2013

Tid med vännen min

Från igår till idag har jag fått spendera massa tid med Natalie, och så tacksam jag är över all tid som jag får vara med henne. För det händer för sällan nu för tiden. Vi ses typ 2-3 gånger per år.. Förr sågs vi varje dag så det är lite annorlunda. 
Men det var jätte mysigt att få va med henne, vi hade en hel del att snacka om så det var kul. 

Måste bara säga att jag älskar den där Natalie så obeskrivligt mycket, och jag blir så glad över var hon är idag och att hon mår så bra och att hon är så lycklig. Så många hjärtan med kärlek till henne! 

1 kommentar:

  1. Så fin dag min fina vän <3 Jag ÄLSKAR dig och dina vackra ord! Längtar tills vi blir vuxna och våra barn kommer leka med varandra, eller vi kommer ju tvinga dom gilla varandra ;))

    Love u bästa vän, längtar till nästa gång!

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!