lördag 7 september 2013

popcorn och film

Stannade i uppsala efter jobbet för att jag tänkte spendera lite tid med mina småsyskon innan jag far till Huskvarna.
Men jag vet inte om det är jag som är tråkig eller om de bara tycker det är skönt att få slippa umgås med mig. För nu sitter jag själv i lägenheten framför datorn med mina ny poppade smörpopcorn och ska se filmen "små citroner gula".
får göra det bästa av situationen. Dock känner jag att en stor del av mig vill befinna sig i NG huset, trivs så att hänga med de människorna som befinner sig där.




1 kommentar:

  1. Blir så glad av att läsa dina inlägg och se att du trivs så bra! Du är så fantastiskt fin och jag känner att jag saknar dig nu! Har inte pratat ordentligt med dig på länge och skulle vilja ha en riktig Matilda-Charlottahelg! Men puss på dig, blir kul att se din utveckling under året. Du är så mysig att alla kommer älska dig. <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!