onsdag 11 september 2013

Nu är vi igång..

Vi har sovit in oss här i Huskvarna nu. Jag har dock drömt och vaknat båda nätterna. 
Första natten drömde jag om Oskar, han som vi bor med. Att han kom och väckte mig för att jag hade för sovit mig.(drömde att han kom inrusande och skrek typ...)
 Men när jag vaknade upp var klockan bara 00:17... Och grejen är att jag sover uppe i en våningsäng, så jag tycker lite synd om henne som sover under mig. Hehe 

Men vi har i alla fall kommit igång med jobbet, jag har ringt så många samtal och prata med flera kyrkoledare och skolungdomar. Så det är kul! 

Jag trivs väldigt bra här nere i Småland. Dock har jag inte ännu hunnit utforska staden. Men det kommer så småningom. 

Hoppas att ni har haft en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!