lördag 14 september 2013

Jag vill sjunga om dig för evigt

Har haft en bra dag, dock har jag haft lite hjärnstopp eller något. Det har gått väldigt trögt i planeringen, men får hoppas att det går bättre på måndag. 

Vi har i alla fall haft vår första riktiga ungdomssamling. Emil höll i andakten, väldigt bra. Han pratade om att vi ska vara ett ljus och salt i världen, väldigt bra pratat tycker jag. 

Sen var jag och 2 till med och höll lovsången. Och det är så otroligt härligt. Och ska jag vara helt ärlig hade jag nästan glömt bort hur underbart det är att få vara med och leda i lovsången. Att få förmedla och prisa Gud genom sång, jag blir alldeles varm i hjärtat. 
Det var 3 år sen sist jag var med och sjöng där framme i lovsången. 

Men nu ligger jag i min säng, har varit vaken sen 7 i morse då jag var duktig och gick ut och gick en sväng. Men nu ska det vara skönt att sova för har så ont i magen :/ 

Men sov gott alltsammans! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!