onsdag 25 september 2013

Fullbokad onsdag

Idag har vi haft fullt schema hela dagen, jag har jobbat enda sen klockan halv 9 i morse och sitter fortfarande och gör det sista.

Vi har fart runt i flera olika städer idag, Ystad, Malmö, Limhamn, Lund och nu har vi landat i Hörby där vi får sova under natten.

Jag är så tacksam att jag får jobba med det jag jobbar med. Man blir så peppad, och jag blir så uppfylld till 100% när man hör vittnesbörd ifrån olika människor. Man blir så glad.

Känner att det är dags att bädda ner sig själv. Det är så otroligt skönt för i natt får vi sova i vanliga skönt sängar. Så då slipper jag luftmadrassen. Dock känns det inte så bra att jag redan känner att det kommer bli jobbigt med luftmadrass, eftersom jag bara är inne på min första vecka. Men man blir så konstig i kroppen när man sover på luftmadrass, jag vet inte riktigt vad det är men jag ska verkligen inte klaga :p jag får ju i all fall sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!