lördag 24 augusti 2013

Efter en bra sommar, är det början på något nytt

Hej! Det var inte igår jag skrev på av mig här. Jag borde kanske ha bloggat massa här under sommaren, delat massa bilder osv. Men jag har inte haft lusten till det. Men jag har i alla fall haft en grym sommar, umgåtts med mina kompisar, gjort saker som har varit super kul men kanske inte det bästa osv. 
Men det känns ändå okej, för när man har gjort något som man kanske inte borde så kan man be om förlåtelse och gå med det till Jesus och sen se framåt och göra bättre ifrån sig. 

Och jag har under min senaste dagar gått på en utbildning som håller på i två veckor till, jag har blivit en Ny Generation teamare. Och det känns grymt bra, och jag känner mig så taggad och har så stor förväntan för detta år! Allt kommer bli så bra. Jag har så härliga, sköna och så bra människor runt mig. Människor som peppar och sprider glädje runt sig. 

Jag kommer att blogga så mycket jag hinner detta år, mesta dels för att jag vill komma ihåg detta år och sen även så att ni får vara med mig i detta! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!