tisdag 14 maj 2013

Bromsa tiden lite

Är inne i en så stressig och känslig period. Jag har under 5 tillfällen idag bara brustit ut i gråt. Och flera gånger har jag fått försöka hålla tillbaka det.Jag kan inte riktigt förstå varför, varför jag är så känslig. 
Första gången var när min lärare frågade hur det gick i skolan och allt bara brast, fick sen gå till toan. Sen träffa jag på min syster och började prata och då brast allt igen. Och så har dagen i stort sett fortsatt. 
Hoppas det bara är väldigt tillfälligt att det inte håller i sig, för jag har varit såhär sen i lördags. Gråter för minsta lilla. 

Jag tror mycket kan bero på att jag knappt har något fixat inför min student, varken kläder, skolarbeten, inbjudningar till min mottagning.. 

Men jag känner att jag får lägga allt detta i Guds händer, för jag kommer aldrig klara av detta själv. 
Sen får jag försöka göra lite saker varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!