fredag 10 augusti 2012

vakna på fel sida tror jag.


Goddag allesammans!
 Jag hoppas ni alla är på bättre humör än vad jag är idag. Helt ärligt vet jag inte vad som det är med mig. Jag bara är allmänt irriterad på vissa saker. 
 Vill ni veta något som gör mig så trött ? 


 ett: När andra vet att man har städat men de stökar ner ändå

 två: man inte torkar av efter sig
 tre: eller låter matstolarna stå huller och buller
 fyra: när man inte fixar så att mattorna ligger rätt.
gah! 
haha jag kanske låter jätte töntig, men jag antar att jag vaknade på helt fel sida idag. 
Och jag hoppas det finns någon fin människa som gör min dag idag. Då bli jag glad kan jag lova. 

Nu ska jag vika kläder och packa väskan!

Ha en toppen dag! 
PuUsS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!