onsdag 8 augusti 2012

regn,regn, regn hela dagen lång.

Hela dagen har det regnat, usch det gör en inte på bättre humör.. Jag som hade tänkt att fota idag, men icke sa nicke.. 
Men jag har tagit det lugnt, jag börjar bli van med detta. Jag förstår inte hur jag ska orka med skolarbetet och skolan igen. Och vanligtvis vid detta laget borde jag ha blivit helt rastlös, eftersom jag går runt i skogen och inte kommer någon vart. Men åh så skönt det är att vara här hemma i Bomhult. 

Har tagit det lugnt det mesta tiden av dagen. Jag hann med att städa mitt rum en snabbis. Och jag skulle tvätta och vika kläder men det får jag göra i morgon i stället. 

Och till kvällsmat gjorde jag en egen Kaffe latte och blandade turkisyohurt med kanel och hallon riktigt gott faktiskt!

ha det bäst puss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!