onsdag 1 augusti 2012

Hej, är det någon som är trött så är det jag. Jag är super trött, jag skulle vilja sova just nu. Fast jag vill ändå inte, för jag vill vara vaken en stund till för det är så skönt. Jag sitter här framför datorn medans det spelas lovsång i mina öron och hundarna ligger och gnager på ben på golvet. Det är mörkt, pappa sover. Det är så lugnt, jag är typ ensam hemma. Och jag funderar på att göra någon mat, för jag är jätte sugen på något, men jag mår sjukt illa. 

Min dag har varit jätte bra, morgonen spenderade jag tillsammans med min lillebror. Sen så bar det av mot Skänninge på marknad. Jag var där tillsammans med min vän Daniela. 

Jag hoppas ni har haft en toppen dag. Och så ska jag försöka blogga lite mer i morgon. 
Ha det bäst!! puss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!