tisdag 10 juli 2012

nyss snackade jag med en gammal vän, och vi pratade lite om hur vi har förändrats de senaste åren. Och alla runt om kring. 
Och det är rätt galet vad fort tiden går, och vad man förändras. Och det är inte bara utsidan som ser annorlunda ut. Utan insidan har förändrats mer än utsidan faktiskt.
och om jag ska vara helt ärlig är jag glad över min egen ''förändring'. Det har skett så mycket saker i mitt liv. Så många val, som har påverkat den jag är idag. 
Han jag snackade med förut idag, han sa något som var lite kul. Han frågade om jag fortfarande var lika blyg och tillbakadragen. Han sa att man aldrig kunde föra en konversation med mig. 
Det är lite kul... för idag älskar jag att prata, diskutera med folk. Och jag är inte alls lika blyg längre, eller det tycker inte jag. Jag tycker om att umgås med folk, lära känna nya människor. 

(de två första bilderna är tagna 2010... när jag gick i nian)

och jag har aldrig erkänt det tidigare, men ja jag ser fjortis ut.. haha
<p><em><span style="color: #888888;">blundar och glömmer.</span></em></p>
<p><span style="color: #800000;"><span style="font-family: andale mono,times;"><span style="font-size: x-small;">Toppen helg,<br />
men nu skola igen<br />
men snat är de lov:D</span></span></span></p>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!