söndag 15 juli 2012

jag jobbar på't

Något som jag försöker med denna sommar är att övervinna några töntiga rädslor...

1. Att våga bada i vatten, utan att vara rädd för alla fiskar. 
Jag har ingen aning om vart jag har fått den rädslan ifrån. Jag tycker det är jätte obehagligt att bada i sjöar.. Önskar att jag inte vore rädd..

2. Sen så försöker jag åka snabbare i vänstersvängar.(med mopeden, ja jag åker det fortfarande...). jag är livrädd, för 3 år sedan ramlade jag och rebecka i en. Sedan dess tycker jag vänstersvängar är obehagliga. 

Men jag känner att jag måste övervinna mina egna rädslor. Man kan ju inte gå runt och vara rädd hela tiden. Jag klarade att övervinna min hissrädsla... jag klarar att åka hiss nu för tiden, fast jag fördrar trappan.. haha
SÅ jag känner att jag kan klara att övervinna mina rädslor nu med :)''


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!