måndag 16 juli 2012

Idag har jag varit duktig!

Idag har jag haft fullt upp, därav brist på blogginlägg. Jag och mina två småsyskon har varit väldigt duktiga. Vi har satt upp fårstängsel i fårhagen, och det är rätt jobbigt kan jag lova. Dels för att solen steker, vi är tre syskon som irriterar sig på varandra när man tappar tålamodet.. och det är väldigt många stolpar som var tvungna att spikas på.. 
Sen så har jag även tvättat ut hela kylskåpet, och rensat den på mat. och tvättat besticklådan. 
Och vi hann även titta igenom våran gamla videokamera... haha asså så kul.. saker vi har spelat in sen 2008.. oj vad vi skratta... om det funkar så skulle jag gärna lägga upp vissa inlägg här på bloggen. Fast antagligen så skulle inte ni skratta lika mycket.. haha.

Nu har jag gjort i ordning en mannagrynspudding som står i ugnen. Och det var länge sen sist jag gjorde en sån, det var typ när jag gick i 4 eller något. Så det ska bli intressant att se hur det smakar.. OCh vid 21:00 tänkte jag se på Walander. 

Bild på min nya vän som jag även har hunnit mysa lite med idag :)

bilden är tagen av lillasyster min ... h ä r kan ni besöka hennes blogg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!