lördag 30 juni 2012

Vissa dagar går allt som en dans på rosor, som en fisk som simmar i vattnet. Allt går bra. Men sen så finns det dagar man helst skulle vilja gräva ner i själv långt ner i jorden, eller stanna under vattenytan extra länge, eller ligga under täcket och inte komma fram. 
Jag har haft en jätte bra dag, och igår med för jag har umgåtts med min fina vän Natalie. 
Men sen har eftermiddagen/kvällen inte varit den bästa, och ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om varför allt har känts så fel.
Jag försöker oftast vara stark, jag vill vara det, jag vill vara den tjejen som klarar allt helt själv. 
Men ibland räcker inte det riktigt till. 
ibland behöver jag styrkan ifrån någon annan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!