tisdag 5 juni 2012

det stavas S O M M A R L O V

Jag kan inte riktigt fatta att jag har faktiskt sommarlov just nu, än så länge känns det inte som det. Men det gör det nog om några dagar. Men så S K Ö N T är det!

Jag har haft en väldigt trevlig dag, även fast jag försov mig i morse och att jag inte hade något att ha på mig. Och att jag skulle sjunga solo på stora scen inför alla. Men det gick "bra"... jag har gjort bättre, jag blev sjukt nervös. Men jag får ett MVG i solosång2 så det känns bra.

Sen efter skolan blev det lite efterhäng hemma hos Jouline, med tacopaj, jordgubbar och glass. mys.

Nu sitter jag hemma och väntar på att Hanna ska komma. Det ska bli skönt att få lite ensam tid med henne, det händer allt för sällan nu för tiden.

Jag bjuder på lite bilder ifrån dagen:

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!