lördag 2 juni 2012

*bildbomb*

jag känner mig så bra på det här... Ne men helt ärligt har jag inte haft tiden till, eller orken. Det har varit en hel del i skolan att bli klar med, och sen så har jag bara känt att jag inte skablogga. 
Men nu så! 
Jag tänkte uppdatera er lite om min senaste tid, den senaste veckan typ. 
Jag kan ju börja med att säga att jag mår bra, eller jag har ont i halsen så det skriker om det, och huvudvärk. Annars är det fint fint med mig. 

Jag bjuder på ett antal bilder istället för en massa text, och med detta inlägg lovar jag att jag ska börja blogga igen!

 Jag börjar med lite bilder ifrån ungdomsavalutningen i min kyrka förra veckan:   
                                                             

sen min älskade mor på morsdag <3

Miriam och jag helt galna i torsdagskväll.
serveringsperonalen till 3:ornasstudentbankett. 


christian visar sin rätta plats. 

 Nu kommer det bilder ifrån idag, då vi var på dop med min bror son Elliot :)
Aron och Petrus <3

pappa och johannes

jag isac och aron

prästen och elliot

Elliot johannes och louise

elliot och johannes

jim elliot och jemima

aron carl isac

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!