måndag 21 maj 2012

vem försöker jag lura...

jag är inte perfekt och kommer aldrig att bli.
Jag kommer nog alltid göra saker som du inte tycker om
Jag gillar att gå upp tidigt på morgonen,
stå i duschen i 30 minuter
sjunga och dansa med till all musik
bita på typ allt, metall, plast..
skratta högt och knasigt
dubbelchecka om inte flera gånger om jag tex. låst toalett dörren eller stängt av plattan på spisen
säga onödiga saker och sen avbryta mig själv för att jag kommer på att de inte var viktigt att höra
checka händelser på iphonen i onödan, även fast jag gjorde det för 5 sekunder sen sist
lyssna på töntig musik
gå ut och ha kul med mina vänner
ta massa egobilder på mig själv bara för att det är så sjukt kul
störa mig på folk som är sega
det finns så mycket jag kan hitta på om mig själv, men listan skulle bli för lång..

Antingen lurar jag dig, eller mig själv. Men det är såhär jag är. Det kommer finnas så många saker som man kan störa sig på, men det är bara att gilla läget. Och acceptera mig för den jag är.


1 kommentar:

  1. bara älskar alla de charlottiga sakerna med dig! :D Det är det som gör dig, dig. SÅå ändra dig inte för då blir jag ledsen! <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!