onsdag 16 maj 2012

tralalala låååångledigt!

trött,trött,trött,trött.
Jag förstår inte hur man kan vara så trött, och jag förstår inte varför jag är så trött. Eller det kan vara att jag inte har sovit super bra de senaste dagarna. Men jag känner att jag kan ju inte heller gå lägga mig nu. Klockan är lite efter 8, och så är jag ledig i morgon.
hmmm..
funderat att leta upp en bok och läsa, och sen se fram emot morgondagen.
puss!


()
tycker det är lite fint med en tatuering, är lite sugen på det själv. , helst något av de två bilderna till höger typ.... Men jag har egen idé på ett "motiv" /"ord" som jag vill göra :) Känner om jag någon gång gör det så ska det vara något som verkligen betyder något. :)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!