söndag 13 maj 2012

man vet så mycket om allt, naturen, kropp ,själ, rymden, historien men ingenting om kärleken.

Jag är hemma i Bomhult och jag kände att det verkligen behövdes. Även fast det bara blev en och en halv dag. Så är det jätte mycket värt. Men jag kommer till Ödeshög igen om två veckor. Så det är skönt, och sen  så är det bara 23 dagar till sommarlovet!! :D

Jag har haft en super bra helg, fått träffa massa fina människor som jag saknat så. Och så hade jag det väldigt trevligt i Stockholm igår i regnet på Jesusmanifestationen. Och resan hem, jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde då, på väldigt väldigt länge. Så det uppskattades. Och hela resan var väldigt mysig.
Jag känner att jag använder ordet "väldigt" väldigt mycket , haha....

Men helgen är inte slut än, strax ska vi äta middag med familjen sen fixa fårnätet i hagen. Och ikväll ska jag ha lite filmmys med mina småsyskon.
Ha det bäst! puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!