söndag 15 april 2012

sängdags efter en skön lördag..

Nu ska en frusen kall Lotta sova, jag ligger nerbäddad i min säng efter en väldigt trevlig dag.
Dagen har sett ut såhär, jag pluggade lite på morgonen, sen så spenderade jag den mesta tiden av dagen hemma hos min bror, J&J och där var även min andra bror Jim med familj. Vi grillade och hade mysigt. Jag tycker det är så kul när man får tiden att umgås med mina syskon. Sen så spenderade jag kvällen med min käre vän Fabbe. Först var jag hemma hos honom en stund sen så avslutade vi kvällen på stan, på street mission. Och det är därför jag är så kall, för jag har stått ute i flera timmar... Men men..
Tack Jesus för dagen!
Hoppas ni har haft en super bra dag, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!