lördag 28 april 2012

lördamorgon, jag med mina sovmorgonar...

Gårdagen var en väldigt fin dag, fick sol nästan hela dagen förutom på kvällen då jag fick lite vårregn.. älskar lukten av regn.
Sen så spenderade jag och Natalie kvällen hemma hos fröken Jernberg. Vi gav henne 4 hjälpande händer, då hon är barnvakt åt två söta barn.
Sen så på kvällen när vi hade kommit hem igen bestämde vi oss för att ta en lång sovmorgon idag, eftersom det är lördag och att det är enda dagen på vecka typ man får sova länge. Men det gick ju jätte bra för min del. Jag vaknade innan 8 och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här, jag har stoppat in en tvätt, så tänkte jag göra en läxa. #duktiga-jag.

skriver senare idag, ha en super bra dag
puss!
så här cool och snygg var jag igår ;) (tjejen som aldrig använder solglasögon)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!