onsdag 25 april 2012

fjlafdsökdhfewöf

jupp... så känner jag mig just nu...
och ja jag har inte bloggat på ett par dagar, förlåt. Men dagarna bara går och jag typ bara flyter med....
Nyss var jag ute på en promenad med Rebecka och det var skönt, fick prata lite och få lite frisk luft.
Sen så är jag lite putt, min mobil har slutat fungera -.- och jag har ingen aning om varför... den går bara inte att starta.. och det är lite drygt eftersom jag inte har gjort något så att den skulle ha gått sönder....
och sen så är jag lite putt på vissa andra saker med....
aja!
haha
usch, rolig tjej... jag brukar vara glad men nu är jag trött. jag har inte sovit bra på flera dagar.. och det är inte alls bra för jag blir så sjukt trött på dagarna, och lätt irriterad.
aja..
hoppas ni har haft en bra dag! :)

nu hade jag tänkt att lägga upp bilder jag tog med mobilen idag... men det går ju inte.. hahah...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!