söndag 19 februari 2012

sportlovet är här!

skärpning för min del, jag tar mig inte tiden att sätta mig framför datorn och skriva ett blogginägg, men nu så. 
Jag har äntligen lov, och jag ska ta vara på varenda dag, det började i fredags då jag kom hem till ödeshög, hade en fin dag. 
och gårdagen spenderade jag med mig älskade vän Natalie, så jag har saknat dej! Vi hade det super kul, vi hade en hel del att prata om, och vi fann även ett super kul spel på mobilen som vi kunde sysselsätta oss med. Och vi bakade även kladdkaka och skratta en hel del. Sen på kvällen åkte vi in till ordet på ungdomsmöte. så en lyckad och super kul dag.
och nu sitter jag här framför datorn i nattlinne, jag har precis duschat. Funderar på att gå och äta lite frukost kanske. 
puss! vi hörs senare, jag lovar!

(bilder från helgen)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!